Veelgestelde vragen

Account

Kan ik meerdere accounts hebben?

Elk persoon mag 1 account hebben op myClics.nl. Het is verboden meerdere accounts te beheren en kan leiden tot ontzegging van het lidmaatschap waarbij het huidige saldo komt te vervallen.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Ja, u kunt zelf eenvoudig uw e-mailadres wijzigen. Dit doet u door in te loggen op uw account. Vervolgens klikt u op: "Mijn profiel". Daar kunt u zelf uw gegevens waaronder uw e-mailadres aanpassen.

Wie mag er lid worden bij myClics

In principe zijn we er voor iedereen, maar om alles goed te laten verlopen hebben we een aantal simpele regels;

•Je dient tenminste 16 jaren oud te zijn
•Je bent woonachtig in Nederland of België en hier ook in het bezit van een bankrekening
•Er mag slechts 1 account per PC, IP en/of woonadres aanwezig zijn
•Je dient je te houden aan de voorwaarden en cheaten wordt bestraft!

Geld sparen

Hoe kan ik geld sparen

U kunt onder andere geld verdienen door het:

Klikken op banners op de site
Lezen van e-mails
Aanbrengen van nieuwe leden
Deelnemen aan acties
Geven van Facebook likes

Hoe kan ik geld verdienen door e-mails te lezen?

Wij ontvangen geld van onze adverteerders. Deze betalen ons ervoor als wij onze leden op de hoogte brengen van hun aanbieding of hun website. Verder ontvangen wij van veel webshops commissie in de vorm van een percentage.

Je helpt ons dus mee door in het vervolg al je online aankopen via myClics.nl te doen of door actief mee te doen aan acties, enquêtes, prijsvragen en dergelijke!

Hoe kan ik mij uitschrijven?

U kunt zich eenvoudig uitschrijven uit ons spaarprogramma door op uw "home" pagina op de link "uitschrijven" te klikken.
Let op:
Openstaande uitbetalingen worden niet verwerkt
Openstaand saldo zal niet worden betaald, maar verdwijnt
U zult geen e-mails meer ontvangen

Kan ik mijn saldo overzetten naar een ander account?

Het is niet mogelijk uw saldo over te zetten naar een ander account. Een saldo is persoons en account gebonden.

Overig

Bij welke accountscore kan ik een uitbetaling aanvragen?

U kunt een uitbetaling aanvragen bij een accountscore van 5.5 of hoger.

Je accountscore is een score die wordt bepaald aan de hand van ALLE activiteiten op de websites van onze adverteerders.

Enkele voorbeelden hiervan zijn:
- Het aanvragen van een gratis proefsample.
- Het inschrijven op een nieuwsbrief.
- Het plaatsen van een bestelling.
- Meedoen aan Prijsvragen & Enquetes op de website.

Hoe bereikt u onze klantenservice?

Onze klantenservice is te bereiken via ons ticket systeem via de website. Wij proberen openstaande tickets binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Wij reageren niet op replies die binnenkomen via onze advertentie e-mails.

Hoe ga ik naar de algemene voorwaarden?

Bij aanmelding gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. U kunt deze bekijken via de volgende link:
http://www.myclics.nl/algemene_voorwaarden.html

Hoe kan ik de myClics jackpot claimen?

Als uw naam op de myClics jackpot pagina verschijnt dan komt er automatisch een button onder uw naam te staan. Door op de button "Claim uw prijs" te klikken wordt automatisch de vergoeding in uw account bijgeschreven.

Ik kan de betaalde E-mails van vandaag niet lezen?

Er is helaas wat mis gegaan bij het versturen van de betaalde e-mails van vandaag. Het probleem is inmiddels opgelost, alle nieuwe e-mails zullen weer correct werken!

Wilt u de e-mails alsnog lezen, dan vind u deze (werkend) terug in uw site inbox.

Onze excuses voor het ongemak.

Waar vind ik mijn accountscore?

Je vind je account score op de volgende pagina:
http://www.myclics.nl/accountscore.php

Hoe hoger je accountscore is hoe hoger is de klikvergoeding die je van ons ontvangt!

Wat is de accountscore?


Je accountscore is een score die wordt bepaald aan de hand van alle activiteiten op de websites van onze adverteerders.

Enkele voorbeelden hiervan zijn:
- Het aanvragen van een gratis proefsample.
- Het inschrijven op een nieuwsbrief.
- Het plaatsen van een bestelling.
- Meedoen aan Prijsvragen & Enquetes op de website.

Enkel klikken verlaagd dus de accountscore.

Uitbetalen

Hoe gaat een uitbetaling in zijn werk?

Zodra wij een uitbetaling van je ontvangen nemen we deze in behandeling. Vanaf dat moment zorgen wij ervoor dat deze binnen 30 dagen wordt verwerkt en betaald via bankoverschrijving.

Uiteraard zijn er een aantal handelingen nodig om te controleren of alles volgens de richtlijnen is gegaan en je dus op een correctie manier aan je aangevraagde saldo bent gekomen. Dit gebeurd bij elk lid zo, dus dit hoeft geen persoonlijke reden te zijn.

Zodra een uitbetaling op 'Uitbetaald' staat zal deze dus verwerkt gaan worden, hierbij worden er ook nog steekproeven genomen om de geldigheid te controleren. Vervolgens moeten de gegevens naar de bank worden doorgespeeld en wordt de administratie verwerkt.

De laatste stap is natuurlijk het betalen van de uitbetalingen.

We hanteren dus een betalingstermijn van 30 dagen, in de meeste gevallen zijn de betalingen in 1 of 2 weken op je rekening bijgeschreven. We doen er natuurlijk alles aan om elk lid zo tevreden mogelijk te houden, een snelle maar zeker correcte uitbetaling hoort daar natuurlijk bij.

Wanneer kan ik een uitbetaling aanvragen?

Zodra u een saldo heeft bereikt van 12,50 euro kunt u een uitbetaling aanvragen.

Staat uw vraag er niet bij? Klik hier om deze aan ons te stellen.

Webshops

Shop bij meer dan 500 webshops en verdien Clics

Clics verdienen

Er zijn verschillende manieren om Clics te verdienen

Clics inwisselen

Genoeg punten gespaard? Wissel ze in voor geld op je bankrekening

Help

Neem contact met ons op

Volg myClics.nl

Volg myClics via social media zoals Facebook en Twitter